مش مهم!!!
مساء الخير.
مساء النور.
أية ده؟ هوه أية؟!!!
هوه أية؟ أية؟
هوه أية اللى مش مهم؟
العدد.
عدد أية؟
عدد من سينجو من الطوفان.
مفهمتش؟
يعنى العدد سيكون قليل بشكل مفجع.
لما؟
لأن فى الغالب سينجو كثير من من يستحق,
وقليل جداً من من لا يستحق.
مفهمتش؟
مش مهم.
مش مهم أفهم؟
أه, لأن سيفهم من يستحق أن ينجو.
هى ناقصة ألغاز؟!!!
بالعكس هى بسيطة وسهله لمن يحكم قلبه وعقله.
برضة مفهمتش؟
مش مهم, تصبح على خير.
وأنت من أهله.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
وهنا صمت هتموت عن الكلام.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
https://x.com/AlMayadeenNews/status/2059725109766640024
https://x.com/AJArabic/status/2068161427735556372
https://x.com/TalatWbas/status/1949268602776871049
https://x.com/Meemmag/status/1963342485440155862
https://x.com/thaeralbannaa/status/1963320048811995321
بقلم
هتموت من الشمس
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق